Ombytning/Returnering
Du har 14 dage til at ombytte din(e) vare(r) efter modtagelse. Din fortrydelsesfrist starter først den dag, du modtager din(e) vare(r).
Som en ekstra service tilbyder vi, at du altid kan komme forbi vores butik i Aarhus og bytte/returnere varer, som du har købt online.
Ombytning af vare(r)
Det er gratis at ombytte varer til en anden størrelse, et andet produkt eller et gavekort.
Sådan gør du:
- Lav en ny bestilling på den/de vare(r) du ønsker i stedet
- Vi refunderer din gamle ordre så snart vi modtager din returnering og du vil modtage en mail herom.
- Vedlæg plugseddel med ordre nummer på.
- Hent en returlabel til ombytning af varen/varerne her: https://return.shipmondo.com/stvalentin-ombytning
- Indlever pakken på nærmeste GLS-pakkeshop
Hvis de(n) ønskede vare(r) ikke er på lager?
Hvis de(n) ønskede vare(r) ikke er på lager, kan du kontakte os på mail kundeservice@stvalentin.dk, og så vil vi gøre alt for at skaffe de(n) vare(r), du skal bruge.
Returnering af vare(r)
Bemærk, du selv skal betale for fragt, hvis du ønsker at returnere en vare. Du kan med fordel bestille vores returlabel, som koster 49 kr. Så er du nemlig sikker på, at din pakke er forsikret.
Vi refunderer pengene for din ordre så snart vi modtager din returnering og du vil modtage en mail herom.
Sådan gør du:
- Vedlæg plugseddel med ordre nummer på
- Bestil en returseddel her: https://return.shipmondo.com/stvalentin-returneringer
- Indlever pakken på nærmeste GLS-pakkeshop
Hvad hvis returfristen udløber på en helligdag?
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af, du har bestilt flere varer bestilt én ordre, men vi har leveret dem seperat eller af flere omgange - ved fx forudbestillinger eller et produkt, der kommer i flere partier, løber din returfrist fra modtagelsen af det sidste produkt.
Hvornår får jeg penge retur for en annulleret/refunderet ordre?
Når vi har modtaget og beset den retursendte vare, så returnerer vi beløbet til samme konto, som blev benyttet ved købet.
Hvis du har betalt med Dankort, vil beløbet være frigivet indenfor 2-3 bankdage/hverdage. Har du betalt med MasterCard, VISA eller VISA-elektron kan der gå op til 30 bankdage/hverdage, inden kundens bank frigiver beløbet.
Behandlingsperioden svinger desværre meget fra bank til bank, og der er ikke andre end banken, der kan påvirke forløbet.
Husk, det er kundens ansvar, at varerne er forsvarligt pakket ind
Husk du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Behold derfor din postkvittering og trackingnummer. Venligst returnér varen/varerne ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen. Vi forbeholder os retten til at afvise en vare, hvis emballagen er ødelagt eller på anden vis ikke kan sælges videre. Alle originale emballage, prismærker mv. skal returneres sammen med produktet uden at være blevet manipuleret med.